Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Edwards Jim
(1)
Gasper Dorota
(1)
Grela Joanna
(1)
Mintzberg Henry
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Organizacje
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Sekrety copywritingu / Jim Edwards ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Mt Biznes Sp. z o.o., 2023. - 310 stron ; 22 cm.
Czym jest copywriting? Droga jednego człowieka Ludzie nie kupują bez ważnego powodu Nikomu nie zależy na tobie w twoim tekście sprzedażowym Najcenniejsza umiejętność, jakiej kiedykolwiek się nauczysz Najważniejszy element tekstu sprzedażowego! Jeden rozmiar NIGDY nie pasuje wszystkim Poznaj Freda (swojego idealnego klienta) Najlepszy przepis na wypunktowanie Co NAPRAWDĘ skłania ludzi do zakupu (to NIE to, co myślisz) Dlaczego „wystarczająco dobre” sprawia, że jesteś (i pozostaniesz) biedny? Nie wymyślaj od nowa koła – świetny tekst sprzedażowy daje ci wskazówki Zawsze chodzi o klientów, nigdy o ciebie Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze żadnych rekomendacji? Trzy formuły sprzedażowe, które nigdy nie zawodzą Niby to wszystko lody, ale jaki smak powinienem wybrać? Jak szybko napisać niesamowity list sprzedażowy? Jak szybko pisać zabójcze teasery mailowe? Najtrudniejszy szkic do napisania Spraw, by odbiorcy byli bardziej spragnieni Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie Zmiany kosmetyczne Czy powinienem przejść na ciemną stronę mocy Podstępne zakończenie, czyli jak sprzedawać, nie sprzedając Wynajęty rewolwerowiec Magiczne biurko Jedyny cel reklamy online Nie złowisz ryby bez haczyka Utwórz własny bank pomysłów Doszlifuj swój list sprzedażowy Wszystko, co jeszcze musisz wiedzieć o copywritingu sprzedażowym Zasoby dotyczące copywritingu
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 86
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154387 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 260-264.
Coaching grupowy jako metoda rozwojowa 1.Istota i zastosowanie coachingu grupowego 1.1.Warunki i specyfika coachingu grupowego 1.2.Zastosowania coachingu grupowego 1.3.Inspiracje do dalszego rozwoju 2.Kompetencje coacha grupowego 2.1.Słuchanie 2.2.Zadawanie pytań 2.3.Odzwierciedlanie 2.4.Moderowanie 2.5.Facylitowanie 2.6.Inspiracje do dalszego rozwoju 3.Proces coachingu grupowego 3.1.Dobór uczestników do grupy 3.2.Sesja pierwsza 3.3.Sesje kolejne 3.4.Sesja zamykająca 3.5.Zwiększanie efektywności procesu coachingu grupowego 3.6.Inspiracje do dalszego rozwoju Metody wykorzystywane w coachingu grupowym 4.Warsztaty oparte o model GROW 4.1.Praca z celami 4.2.Praca z rzeczywistością 4.3.Praca z opcjami 4.4.Praca z wolą 4.5.Narzędzia ułatwiające pracę w modelu GROW 4.6.Inspiracje do dalszego rozwoju 5.Struktury sesji coachingu grupowego 5.1.Action Learning 5.2.Grupy Balinta 5.3.Metoda Aktywizująca Przeżywanie 5.4.Metoda Analizy Grupowej 5.5.Desing Thinking w coachingu 5.6.Grupowy coaching bez struktury 5.7.Inspiracje do dalszego rozwoju Przykłady procesów coachingu grupowego 6.„COACH Z PERSPEKTYWAMI™" – superwizja w coachingu grupowym 7.Coaching kariery w grupie 8.Rozwój studenta poprzez sesje coachingu grupowego 9.Sesja coachingu grupowego dla nauczycieli 10.Sesja coachingu grupowego w autorskim modelu „MDZ™, czyli Motywacja Do Zmiany" 11.Sesja coachingu grupowego dla mężczyzn „COACHING MĘSKICH SPRAW" 12.„DOBRY COACH™" - program superwizyjno-rozwojowy dla coachów 13.Coaching grupowy realizowany w ramach STUDIUM ZAWODOWEGO TRENERA ZMIANY NOVO 14.Coaching grupowy dotyczgcy relacji 15.WOLNY LANCER™ - program coachingowo-mentoringowy 16.Grupowy coaching kariery z wykorzystaniem metody COACHING W PIASKOWNICY©
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155026 N, 155027 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak naprawdę działają organizacje / Henry Mintzberg. - Warszawa : Mt Biznes Sp. z o.o., 2024. - 362, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Świat pełen organizacji Aktorzy i role Tworzenie organizacji jako sztuka, rzemiosło i nauka Elementy konstrukcyjne organizacji Mechanizmy wymagające koordynacji Kontekst dla projektu organizacji Cztery podstawowe formy organizacji Zindywidualizowane przedsięwzięcie Zaprogramowana maszyna Zrzeszenie profesjonalne Projekt pionierski Siedem głównych sił organizacyjnych Siły oddziałujące w poszczególnych formach organizacyjnych Trzy siły występujące we wszystkich formach organizacyjnych Dodatkowe trzy formy Forma oddziałowa Arena polityczna Wzajemne oddziaływanie sił w ramach różnych form organizacyjnych Pochwała formy uziemionej Chwała hybrydom Transformacyjny cykl życia Organizacja wychodząca Uelastycznianie struktury organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155407 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności